Wednesday, September 05, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥67




breakfast hari ni...taufu telur goreng...makan gitu je..sedap..
saya suka...saya suka.... (^_^)

biasa tak makan taufu ni ?

p/s : kesibukkan melanda.....ketenangan bekerja di sini..kembali tergugat..rasa macam dah tak larat...rasa macam nak cari kerja lain je.....hmm...

ada kerja kosong tak...?

14 comments:

zEri sAfEerA said...

mak aih,,, dah 67? sy baru nk buat utk yg ke-3. oh segan -_-'

YanaUjang said...

xpernah mkn lak..rs apa?hihi

Dilla Ady said...

rase mcm penah makan dulu, mil masak ape ntah tak ingat...tapi mcm tak brape suke ngan rase die..tpi tgk nabilah goreng gitu jek mcm sedap la pulak..huhu

pipoq said...

selalu masak taufu telur ni buat sup sayur..tapi kekadang tu baru lepas goreng dah tinggal separuh sebab anak suka makan..

munna said...

Kak munna pun suka ..selalu buat sweet sour je...

Kakzakie said...

Kakak selalu buat sup sayur atau goreng dgn mushroom sedap. Kami sekeluarga pun suka tapi buat sarapan belum pernah lagi.

Tempat kakak perlu seorg a/c clerk tapi gaji baru RM1500 je hihi...

gadisBunga™ said...

goreng gitu aje ke? nampak sedap... :D

Rinna said...

Sedap jugak tauhu telur nie lembut je kan.. sedap pun sedap gak.. :)

Leeya Hezlin said...

saya suka makan..sedap ^^

fara said...

Me too...
rase xhabes2 je keje ni.
Hukhuk~

en_me said...

sodappnyerr.. ehhee

Ain Dzaya said...

tofu tu rasa camne..rasa cam kat pasar malam tu ke?

Aliesha Kirana said...

huhuh. samalah kitaaaa. mmg rase nk carik keje lain. hehe. oh esok AK ade intebiu krjaan, wish me luck eh. hehe.

makan gak tofu tu, tp xdelah peberet sgt. hehe

sis shuhada said...

oh.masa hari2 terakhir kat Malaysia memang selalu goreng tofu tu. xpun wat sup... yummy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...