Wednesday, September 12, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥68



Kelas Pendidikkan seni untuk budak darjah 4..
hanya warnakan dan tampal...

mudahnya la hai budak2 zaman sekarang....kita dulu semua kena buat sendiri yer tak..?

ikat lidi...lekat pada kertas warna..xde kertas warna..surat kabar pun jadi..
ikat benang...lepas tu bawa main kat padang..

tak besh nya jadi budak zaman sekarang kan...? (^_^)
 

11 comments:

Aliesha Kirana said...

xde thrill la buat mcm tu je. dl gigih cari lidi nak buat layang2 haha. budak2 zaman skrg, cikgu2 pun main sogok jee semua. huhuhu.

~ yus ~ said...

kalau kat sini budak darjah 2 ada lagilah mcm tu, darjah 4 anak saya tgk kena buat sendiri dah, kena bawa tin sendirilah, tanah liat pun buat sendiri, guna tepung gandum dan pewarna makanan. Habis pewarna makanan saya....huhu.

pastu siap ajar adik2 dia buat tanah liat sendiri di rumah.

fara said...

senangnye cmni!
mcm tugasan budak darjah 1 je nih.
huhu~

Kakzakie said...

Pada kakak pun tak best jadi budak sekarang. Nak main jauh sikit pun mak-ayah tak bagi sebab banyak org jahat..

Kira kreativiti pun zaman kakak dulu lagi hebat sebab semua buat sendiri nak beli mana ada duit...

Dilla Ady said...

ha ah..dulu dilla pun wat pakai suratkhabar jek..ingat lagi slalu abah la rajin layan kalu wat2 seni ni..

eh, tak besnye budak2 skang ni...tak pandai lukis le camtu..

sis shuhada said...

haah kt Malaysia mmg mcm tu. boring kan? kt sini pula budak2 xblajar sgt. banyak aktiviti art n craft je. hari2 bw balik craft yg d buat kt sekolah.

Papa Mifz said...

yup jadi bdk2 skrg mmg tak best...hehe

pipoq said...

segalanya tak sama..zaman kita dulu tersangat la lain..sekarang ni pulak dah lain..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sekarang masa berlalu sgt pantas..budak-budak pon ada bnyk aktiviti dlm kehidupan..jd kena kasik keje yg senang dan pantas hehe..itula kehidupan serba pantas namanya

cik kumbang said...

zaman dlu lagi mencabar dan kreatif ecewah hehe~

Leeya Hezlin said...

bestnye mewarna..he3..
iya..dulu2 lagi mencabar..
budak2 zaman sekarang xrasa macam kita rasa dulu.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...