Wednesday, September 26, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥70



photo credit
cuba bayangkan aktiviti ketuk mengetuk secara berterusan ni berlaku dalam kepala anda ...?
boleh bayang kan...? 
rasa macam nak buka je tempurung kepala ni..nak bagi semua keluar...tak payah nak main ketuk-ketuk lagi dah....huhuhu...
sabar je la dugaan Allah...

mujur lah hari ni dah ok...Alhamdulillah... (^_^) 


p/s : teringat pada bulan puasa yang lepas....perkara yang sama terjadi...tapi lebih hebat...sakit daripada selepas subuh...tiada bantuan ubat....bertahan dan terus bertahan hingga lah tiba waktu berbuka puasa...sayang nak buka puasa punya pasal..tahan selagi boleh...alhamdulillah..berjaya juga.. (^_^)

5 comments:

Kakzakie said...

Ini kalau kena pergi site visit lagilah macam mana tu? Rehat dululah dik atau makan ubat. Ada migrain kot...

Aliesha Kirana said...

Migrain ke nabilah?? moga cepat sembuh ye. rehat la cukup2. kalau tak larat, ambik je MC eh

fara said...
This comment has been removed by the author.
fara said...

Tak dpt bygkan camne saketnye tu.
tp fara pena ade kwn nga migrain.
smpi hentak2 kepale kat dinding.
punye la saketnye tu
cian tgk die :(

Dilla Ady said...

kena pakai spek ni...

cube gi cek power mata yu darling..

sebab kite duk ngadap komputer jek kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...