Wednesday, October 03, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥71



Bawa bekal ke tempat kerja hari ni... (^_^)


ada lauk ayam masak lemak cili padi + nasi + sambal goreng 

siapa yang masak.....?? 
you all teka siapa...? huhu...

p/s: hope ingat la nak bawa balik bekas ni..kalau lupa..maka bertambah lah koleksi bekas plastik kat pantri tu..huhuhu.. ;P

9 comments:

Tieah Madian said...

Eh. Biar betul bekal dengan nasi yang sedikit itu? Hahaha. Ko lah masak kan? Tak kan adik kot.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

pahhh..kecurrr teruss akak sbb lum lunch lagi nehh

mistila nabilah cayang yg masak khennn :D

Dilla Ady said...

eleh...die la tu yg masak..tau da die tu terer masak..huhuhu

eh, sikitnye yu makan darling?

Kella said...

saya terliur la.. mana mau cari.. huuuuu...

pipoq said...

jimat belanja..

Kakzakie said...

Kakak rasa mak tak yg masak sebab hari kerja kan... kalau cuti mungkin juga nabila yg masak..

nabilah_2908 said...

@Tieah :
Sikit..? banyak dah tu..huhu.. :)

@Kak Rina
hehehe... :)

@Dilla
mana ada terer...tgh2 belajar gak ni.. :) Sikit...tak la..banyak dah tu.. :)

@Kella
balik keje nanti masak eh.. :)

@Pipoq
yupp..betul tu En Pipoq..jimat belanja..kenyang pun kenyang.. :)

@KakZakie
huhu...esok saya cite.. :)

dmx said...

wah...
sedapnyer...kalau masak sendiri,gaya bebas.

Aliesha Kirana said...

masa tulis ni, baru teringat ada bekas plastik yg AK tinggal dlm pantri. hahaa. thnks ingatkan nabilah! rajin btol anak dara memasak. heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...