Wednesday, October 31, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥75


Buah Kuini..
banyak yang gugur belakang rumah nenek..

Si Adin tak lepas peluang mengutip buah-buah ni..
Memang sedap Buah Kuini ni..tapi bau dia tu kuat sangat...boleh pening..
Macam durian juga...bau nya kuat...

Biasa makan buah kuini?

13 comments:

asliner said...

mestilah makan..
sebab kat kebun ayah ade buah kuini jugak..
kalau tibe musim memang seronok..=)

KAMIHIDUP said...

ada belakang rumah. :)

redza said...

pernah makan tp xdelah suka sgt

JunAina said...

Owhhh...my paberet...sedapppp...

Kakzakie said...

Kakak lebih suka kuini dari pelam sebab bau dia itulah. Tapi kalau bau lama-lama boleh pening.

hananhadila said...

abah tanam at depan rumah , hari tu banyak sangat berbuah , sedap gilerrr . kecur sudah air liur ni ha :P

Rinna said...

Akak suka makan buah kuinin yg tidak terlalu masak sgt.. kalau lembik tak suka.. pas tuh bau pun kuat..sgtkan.. :)

Leeya Hezlin said...

sedapnya buah kuini..
bau pun best..
^^

Papa Mifz said...

buah ni rasa nyer lebih kurang buah mangga kan??

munna said...

kak munna suka buah ni...skrg susah nak jumpa

oya said...

x biasa..tp sedap kan?

Aliesha Kirana said...

pernah dgr. tp AK pun dah lupa AK penah makan ke tak. kah3

YanaUjang said...

xbiasa mkn..tp suka gak mkn..hehe kt rmh ai plak tgh meriah buah mangga and mangga epal..dua2 jenis pokok mangga ada dpn rmh ai tau..hahaha ai pn tggu buah gugur br ai kutip..sbb bila dh gugur buah tu mmg dh btol2 masak..manis..ai xsuka mkn buah masam2 =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...