Saturday, November 17, 2012

PRAY FOR GAZA


Tak terkata apa bila mengikuti apa yang sedang berlaku di Gaza..
Allahuakbar!!! berat sungguh dugaan yang Allah berikan untuk mereka..

Tautakan lah doa-doa untuk mereka..
Ya Allah...selamatkan mereka.... (-__-)"

 

8 comments:

Kakzakie said...

Betul runtuh rasa hati melihat darah-darah mengalir sana-sini. Qunut nazilah boleh membantu kalau boleh sama-sama kita amalkan dan doakan saudara-saudara kita di sana.

KAMIHIDUP said...

Amin.

Aliesha Kirana said...

aah nabilah. sedih sgt bila ikut perkembangan saudara2 di Gaza. semoga Allah melindungi mereka. amin!

redza said...

Kau hancurkan pakatan musuh, zionis yahudi dan sekutu2 mereka. Amin ya rabbala'lamin..

pipoq said...

hanya doa yang mampu dihulurkan..

Papa Mifz said...

hmmm...tak sudah2 israel nih....kejam tak bertempat...harap israel mendapat hukuman yg setimpal dari Allah...amin..

asliner said...

betul kak..
sedih tgk mereka..
senjata umat islam kan doa..
jadi sama-sama kite doa untuk keselamatan mereka dan kita jugak. amin

sis shuhada said...

Tak sanggup nak tengok gambar gambar diorang apatah lagi baby n kanak2. Allahuakbar! Sentiasa doakan redakanlah beban diorang di sana..Aminnn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...