Tuesday, January 29, 2013

MENANGIS DALAM TIDUR

Hellow fwens.... (^_^)

I dah nak tidur dah ni...tiba-tiba rasa nak merapu sekejap..huhu..




Semalam Adin cerita...dia tak tidur lagi sekitar 1-2 pagi..tiba-tiba dia dengar I menangis...

Haha...kalau you all kt tempat Adin..seram tak? hehehe...

I pun tak ingat I mimpi apa semalam sampai I nangis...

Tapi...................

Betul ke I yang nangis tu?....jeng..jeng...jeng... :-P



Haish...apa la I ni kan cakap bukan-bukan...oklah maaf...

Sebelum tidur...seeloknya brewuduk dahulu...jangan lupa baca surah Al-Fatihah, 3 Kul & Ayat Qursi...

Nity nite fwens...sweet dreams.. & Assalammualikum (^_^)

posted from Bloggeroid

7 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

Kalau I terus maraton laju laju tinggalkan awak sensorang. Haha. tak pun tampar pipi laju-laju kasi bangun. Tapi rasanya mampu jadi beku kejung jela ;p. Takuit

dhiera said...

menangis dlm tdo? sape tak takut~

neverletmego said...

nice blog sweety :)

ainz said...

hi sayang...lama xjengah...sangat bz,dear...blog sendiri pun entah ke mana..hehe...

mimpi bruno mars ke sampai ternangis2 tuuu... ;)

Papa Mifz said...

meremang siapa yang melihatnya...hehe

pipoq said...

tak pernah lg la..kalo becakap2 tu kekadang terjadi jugak..gelak2 pun ada..hehe..

p/s : kalo wife tak cerita, mmg tak tau pun..

Ain Dzaya said...

dulu kecik2 selalu mimpi nangis..entah pape..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...