Saturday, March 23, 2013

DIA SUAMI ORANG


Hari Sabtu yang serba lemau... melayari laman muka buku dengan muka yang boring..
tiba-tiba ternampak gambar dia bersama dengan anak perempuannya...
alahai.............. (-__-)"

Iya...iya...I tahu dia suami orang dan ada anak pun....I tahu I tak sepatutnya suka pada dia..
tapi.............. I tak boleh nak halang perasaan ini..
setiap kali terlihat dia...
"alahai.....alahai...."
perkataan itu sahaja lah yang mampu keluar daripada mulut I ni...huhu...

Tak apa lah....tuk kenang-kenangan...akan I abadikan wajah kacaknya di sini....
 mahu tengok ke..? sila scroll laju-laju ke bawah yupp.... (^_^)

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

photo credit
alahai........... 

photo credit
'semattt' kan dia...? huhuhuhuhu... ;-P
biarpun orang lain kata Aron Ajis 10 kali lebih kacak daripada dia....tapi bagi I..dia tetap no 1..
hahahha.....ok lah...mengedik lak I pagi-pagi sabtu ni..

maafkan I yupp....saja suka-suka menghapuskan 'Saturday Blues' ni...

okey...ni last......ni last I nak tunjuk gambar dia dengan Zara Adelia
Adelia tu mesti gabungan nama dia dengan wify dia kan..? huhu...

okey..meh tengok meh...

photo credit
alahai............... huhuhu...
moga Adi & family kekal bahagia buat selama-lamanya.....Amin.. (^_^)

Have a great weekend dear fwens..!! 

9 comments:

Aliesha Kirana said...

hahha. dah agak dah nabilah! kih3. AK ske tgk dia skrg ni sbb wajah dia mirip shahrukh khan, boleh gitu?

kih3.

tp no 1 di hati AK skrg, hanya Jep Sepah. kah3!

redza said...

amboih!

Ct NoArizah Aris said...

Alahaiiii..ada ramai lagi jejaka singapore yg encem encem dikkk..:))

Ct NoArizah Aris said...
This comment has been removed by the author.
asliner said...

ady putra..
erm,minat lah..
tapi tak fanatik sangat..:)

gadisBunga™ said...

hahahaa!!! takleh nak kato apo! :p

puteraduyong said...

hehe adi putra ni memang hensem... ;)

Papa Mifz said...

ingatkan kekasih lama Nabilah tadi...hehe

ainz said...

but still bujang 3 ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...