Wednesday, April 03, 2013

WORD LESS WEDNESDAY - ♥76



 ♥♥ 143 ♥♥ 

I LOVE YOU


***********************
dah lama tak buat WW ni kan....
kebetulan I tolong Akak Admin isi form KWSP.. nampak nombor 143 tu terus ambil fon...snap..snap...

tak habis lagi isi...dah sibuk-sibuk snap gambo...buatnya salah isi dah kena ambil borang baru...ish..ish..ish..tak senonoh betul perangai kan...?
oh kawan-kawan...sila JANGAN contohi sikap ini ye.... hehehe... :-P

8 comments:

ainz said...

143? 1 <3 u...heee
rindu ww n bb...wahhh...

pipoq said...

sape punya rezeki 143 tu..hehehe

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

asliner said...

kite pun kadang2 je wat ww..
kalau ade gambar menarik bolehlah letak..
kalau takde, xdelah..hihi

Kakzakie said...

Apa istimewanya 143 itu? Nak juga kakak tahu. Or siapa punya gaji yg kena potong RM143/- itu sebagai contribution bulan ini March ye...

Papa Mifz said...

PM tiap2 bulan isi borang tuh...huhu

asliner said...

kak nabilah. datang baca blog kite..
sebab kakak macam salah paham entri kite. hehe

Cik Rose said...

salam singgah n dah follow
http://www.bingkisanrosey.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...