Thursday, August 21, 2014

AIDILFITRI 2014

Assalammualaikum.... (^_^)

Dah janji kan...?
Meh I share sikit gambar-gambar raya yupp...

dengan nenek I sebelah my dad di Melaka..

Tahun ni kami warna kuning... :)
pssst.... I suka baju raya I...heeeee...(^_^)

Off to JB...biasalah rutin yang sama setiap tahun...
moga rutin ini akan berkekalan sampai bila-bila....insya'Allah... (^_^)

Gambar kt JB macam tak banyak....raya pertama...dekat petang baru sampai JB...so ziarah dua tiga rumah je...lepas tu balik..
Raya ke 2 berjalan gak...tapi banyak habiskan masa dalam kereta...
Ye la...dari JB ke Lok Heng pun dekat tengah hari baru sampai...lepas tu ke Kota Tinggi...sampai JB balik dah petang...penat dok dalam kereta je.. (^_^)

Malam tu...semua pengsan awal....hehehe....

Raya ke 3..kami dok rumah...tunggu orang datang ziarah pulak...
Begitu lah serba sedikit cerita raya kami... :)

ok...last piece.....

erm...perasan tak...tahun ni I banyak interframe dalam gambar...kan..kan..kan..?
biasanya belakang tabir je... (^_^)

Okey lah sampai sini dulu....nanti jumpa lagi.....tata....
Assalammualaikum... (^_^)V


p/s: syawal semakin menghampiri penghujungnya...dah selesai puasa 6..?

4 comments:

Leeya Hezlin said...

Menyerlah warna baju raya dia..
Salam aidilfitri nabilah.. ;)

Kazaztan Team said...

selamat har raya nabilah...lama dah drop komen.. baca aje...ehehehhe

Ct NoArizah Aris said...

Selamat hr raya adik manis...Alhamdulillah selesai sudah now Nk mengejar posa ganti pulak.

Sue Sopian said...

selamat hari raya nabilah.. :)
meriah uolss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...