Friday, August 22, 2014

TRAGEDI MH17 - MALAYSIA BERKABUNG

Assalammualaikum....

Sepertimana yang kita semua sedia maklum...hari ni hari berkabung tuk MH17
Hari yang sangat suram..sama seperti mula-mula dapat berita tentang MH17 ni...


Hmmm...setiap kali teringat tentang ni..hati rasa sayu sangat...
Mereka meninggal macam tu saja....dengan sekelip mata...mereka semua dah tiada..
Tak boleh bayangkan macam mana keadaan mereka yang terhempas ke bumi...

Allah..Allah..Allah..

What a tragic year for Malaysia... 

Allah hu rabbi.... ini semua kehendak/ketentuan Allah kan..kalau Allah kata jadi...maka jadi lah...

Siapa lah kita untuk mempersoalkannya dan setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...tul tak?


Takziah kepada seluruh keluarga yang terlibat...
Al-Fatihah....


p/s: Tentang MH370 pun tak selesai lagi...entah apa lah cerita sebenar kan....

1 comment:

Kakzakie said...

Sungguh kakak rasa rata-rata seluruh rakyat M'sia merasai sedihnya..

ps: rindunya kakak lama menghilang tetiba muncul tak bagi kakak sign pun. Tengok dah ada 3 N3 kisahnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...