Tuesday, September 09, 2014

GOOD LUCK DD!!

Assalammualaikum... (^_^)

Hari ni semua pelajar Tahun 6 sedang menduduki peperiksaan UPSR..termasuk lah Si DD Didott...
Tengah jawab paper BM sekarang ni... :)

Dia punya excited..sebelum subuh dah bangun dah...biasanya selagi orang tak kejut..tak panggil duapulohempatribu kali...dia tak bangun...tapi hari ni lain..

Biasanya kakak dia ni yang kejutkan dia kan? ha...pagi ni dia pulak kejutkan kita....boleh pulak dia kata..

" Jam kakak salah tu...sekarang dah pukul enam setengah!"

Mau tak terbagun terus I dari tidur...??
bila cek jam kat fon...ceh....pukul 6 pun belum lagi DD oiiii...!!

Nampak gak ada sedikit nervous...tapi dia ni control mancho...tak nak tunjukkan sangat...dia buat cool je...tapi kat dalam tu...lintang pukang perasaan...huhuhu...



Well...good luck DD...
 I yakin dia boleh..Insya'Allah...

meet the tembamsss (^_^)

Doa-doakan lah ye kawan-kawan..moga DD boleh jawab semua soalan dengan tenang dan mudah..dan dapat keputusan yang cemerlang.. :)

Ok...itu sahaja tuk hari ini...nanti kita cerita lagi... terima kasih atas doa kalian semua... (^_^)

p/s: ada yang cari entri ni semalam...? maaf...semalam I tengah draf je...tertekan button publish...huhu.. (^_^)


4 comments:

Kakzakie said...

Good luck DD.
Auntie percaya DD boleh berjaya dgn cemerlang..

redza said...

semoga berjaya DD

Siti Nurhayati Dollah said...

Good luck DD.. buat yang terbaik untuk peperiksaan ulangan 30 sept nanti.. ^_*

Dhiera nadhirah said...

upsr x habis lagi kan? goodluck DD.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...