Tuesday, December 02, 2014

SILLY ME

Assalammualaikum... (^_^)

Day 2...kerja I masih melangok lagi..
Bila I minta kerja..nanti dia belum update..dari ke semalam..ke tak nak bagi I buat kerja? huhu...

Nak tau cerita pagi tadi? Bila I teringat balik pun..I dok ketuk kepala sendiri...sengal berganda-ganda!!..

Pagi ni I keluar dari rumah awal sikit..nak ke bank..di mana bank tu memang dekat sangat dengan tempat kerja lama..jarak tak sampai 1 km..

Selesai urusan di bank..bagai tak sedar...terus I masuk ke jalan menuju ke office lama..bila terpandang signboard office...astagfirullah...mujur tak masuk parking..huhu..haih silly me.. ;-P

Haih...apa aje la I ni kan? huhu..
Tapi nak buat macam mana..dah terbiasa...

3 comments:

Kakzakie said...

Rutin yg dah terbiasa bila berubah sikit itulah jadinya... kakak rasa ramai yg macam ini..

Siti Nurhayati Dollah said...

Hihi.. benda yang biasa kita buat.. kadang kadang automatik je buat..

nur-san said...

Keh3. Kalau kita pon kak. Malunyeeeeeee rasa.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...