Tuesday, September 15, 2015

RENEW LESEN MEMANDU


Assalammualaikum.... (^_^)

Semalam..baru I berkesempatan tuk renew lesen memandu I...huhu...
Tak senonoh tul perangai I ni kan...?

Bukan I taknak renew awal-awal....tak berkesempatan...
Kelmarin pergi UTC...ingat boleh la renew..sekali JPJ tutup awal la pulak....haih...

Actually I tak suka tengok gambar I tak lesen baru tu...hmmmm....

Bila nak renew...kena bagi kad pengenalan je kan..? Orang kata if buat kat JPJ boleh guna gambar baru...entahlah...

Nak ke UTC or JPJ...memang tak menyempatlah....lesen dah dua minggu mati...relax je bawa kereta dengan lesen mati....kan bahaya...? mahu tak mahu ke pejabat pos je la...

Bila lesen dah siap.... I tak terus tengok...terus simpan...dan keluar dari pejabat pos..

Masuk je dalam kereta...cepat-cepat I keluarkan lesen baru tu...sekali...???

Haih...dah le gambar kat kad pengenalan tu dah sedia bambam....kat lesen lagi dilebar kan..???

Cam gini...






Halah........nak kena tunggu 2 tahun lagi baru boleh renew.....nyampah tau....kenapa mesti lebarkan gambar tu...??? hrummm....hrummm....

Nak buat macam mana...kerana terpaksa ku relakan...huhu...sorok dalam-dalam lesen tu dalam wallet...huhu...

Gambar lesen /kad pengenalan you all macam mana...ok tak...? If ok bagus la.....(^_^)


1 comment:

KATIMAN SURABAYA said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada MBAH WITJAKSONO yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama MBAH WITJAKSONO dengan senang hati MBAH WITJAKSONO mau membantu saya..,ALHAMDULILLAH nomor yang dikasih semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungi jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi MBAH WITJAKSONO DI 0852_2223_1459. ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinga
KLIK=>>> UANG GAIB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...